ⓈⒺⓁⒶⓂⒶⓉ ⒹⒶⓉⒶⓃⒼ ⓀⒺ ⒷⓁⓄⒼ ⓈⒶⓎⒶ...ⒿⒶⓃⒼⒶⓃ ⓁⓊⓅⒺ ⒻⓄⓁⓁⓄⓌ ⓄⓀ..!!!!(◠‿◠✿)

ⒻⓄⓁⓁⓄⓌⒺⓇⓈ ⒶⓆⓌ... ❤❤

Saturday 2 February 2013

Nur Hana Khalilah (anak sdare)

 Assalamualaikum semua... 
Korang sihat ke?? Haaa ..!! untuk entry kali ni aku nak cite sal anak sare aku... Ni anak sdare aku yang pertame tau... Anak along aku... hehehe

Ni pic die ...


(amboy sedap sungguh die tido..) ^^
(Omeyy kan)>_<

(time neyh die ngah sedu) hehehe...
hana-II...


(time neyh aku rase masih kat hospital lg kowd)


(Omey-II)


TAPI yang sedihh nyea aku tak sempat nak jumpe die lagi...

sebeb mase mak aku g time die lahir hari tu aku dah start skolahh... Sbab tu xsempat nak jumpe.... Skarang ni die kat YAN KEDAH dok dekat sane sampai ibu die abis pantang... Nanti balik KL baru dapat jumpe kowd... Tapi xpe... Tgok pic pon jadi laa kan.... hehehe

Opsss!!! sblom tlupe... name die Nur Hana Khalilah bin Muhd Azri... Die lahir 2/1/2013...Soo hari ni cukup laa SBULAN die lahir...
aku plak lahir 4/1/1996...(saje bg taw wlaupun korang xtnye.) hehhee
selang brape hari ngat jerr ngan birthday aku...
nanti boleh laa sambut skali dgn maksu ye... hehehehe....

Okeyy laaa... nanti kan entry aku yang akan datang ok.... 
Bubye....

sudi luang kan mase bace...^^



ⓀⒾⓉⒶ ⒷⓊⓀⒶⓃ ⓈⒺⓂⓅⓊⓇⓃⒶ (◕‿◕✿)

0 KomEn Kawan sYe:

Post a Comment