ⓈⒺⓁⒶⓂⒶⓉ ⒹⒶⓉⒶⓃⒼ ⓀⒺ ⒷⓁⓄⒼ ⓈⒶⓎⒶ...ⒿⒶⓃⒼⒶⓃ ⓁⓊⓅⒺ ⒻⓄⓁⓁⓄⓌ ⓄⓀ..!!!!(◠‿◠✿)

ⒻⓄⓁⓁⓄⓌⒺⓇⓈ ⒶⓆⓌ... ❤❤

Saturday 2 February 2013

PENAT TAPI BEST


Assalamualaikum semua... Korang semua ape kaba ??? Sori sangat-II sebab dah lame xpost entry baru...  skarang ni baru free sikit .. maklum lah tahun ni SPM laa kate kan... hehehe... Okeyy laa.. aku pon xnak cakap banyaj-II ngat , t korang boring plak...

Okey laa.. Entry aku kali xde laa best sangat... aku nak cite sal aku keluar g jalan-II ngan memberr aku tadi... Fuhhhh.. !!! bpak laa pnat gilerrrr gaban aku tadi... dengan tunggu bas bapak laa lambat... Bengang tol aku... Korang bayang kan laa dari pukul 1:30pm aku tunggu , sampai pukul 3:20pm xde... Nasib baik laa ad kawan aku yang tompang kan tadi... kalau x ..., dahh lame aku blahh balik rumah...

Tujuan sebenanya aku nak g banda tadi nak beli buku latihan jerr,,, (poyoo kan) hahahaha....
Tapi tetibe membe aku cakap dia nak blanje... Soo tampe buang mase aku On jerr laa... (ugie kalau xg)
Kami pown g jerr laa K.F.C sbb kat situ K.F.C jerr yang dekat...

Ni antare pic yang sengal yang sempat aku ambik...

(Poyoo jeerrr kan hehehehe )



Btw pic member aqw yang sengal tuu xdew ok... hehhehe....

Lepas siap makan tu aku pon g laa beli bku n die pon balik... Maklum laa , anak emak... Nanti nak marah plak balik lambat....
Xlame pas tu aku pon balik gak naek bas pukul 6pm... Kejab jeerrrr aku klua ari nk... tapi penat nak gileerrr.... hehhee...
Ok laa ,,, nanti kalau ... tunggu entry aku yang akan datang ok...
Thankz coz sudi bace, walau pun xbrape nak best ngat...

Okeyy laaa.... Bubyeee.....


ⓀⒾⓉⒶ ⒷⓊⓀⒶⓃ ⓈⒺⓂⓅⓊⓇⓃⒶ (◕‿◕✿)

0 KomEn Kawan sYe:

Post a Comment